مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-10حوادث

از ریزش ساختمان ها بر اثر گودبرداری غیر اصولی تا مرتفع سازی های شبانه


تخریب یک منزل مسکونی سه طبقه در بلوار توس مشهد در پی گودبرداری، تیتر یکی از آخرین حوادث مربوط به ساخت وساز بود که در 23 تیرماه امسال منتشر شد.

- ایسنا/خراسان رضوی تخریب یک منزل مسکونی سه طبقه در بلوار توس مشهد در پی گودبرداری، تیتر یکی از آخرین حوادث مربوط به ساخت وساز بود که در 23 تیرماه امسال منتشر شد.

در این حادثه ساختمان 3 طبقه به صورت کامل تخریب شده و شدت حادثه به حدی بوده که دو منزل مجاور این زمین نیز برای جلوگیری از خطرات احتمالی تخلیه شده بود.

آنطور که مجید فرجامی فعال حوزه مهندسی ساختمان، عنوان می کند ناظر آن پروژه در اواخر خرداد ماه از پروژه بازدید داشته و متوجه شده که ساختمان مجاور این گود که به صورت قولنامه ای ساز بوده؛ در وضعیت خطرناکی قرار دارد.

او به دلیل اینکه احتمال خطر بالا بوده است با نامه ای به شهرداری در خصوص وضعیت موجود و ناایمن بودن گود و ساختمان مجاور گزارش و اقدامات لازم را انجام می دهد اما شهرداری هیچ اقدامی انجام نداده و در این خصوص ترک فعل کرده است .

رییس اداره نظارت بر ساخت و سازهای شهرداری منطقه دو نیز البته مالک و مهندس ناظر پروژه را مقصر می داند و می گوید ما در زمان گودبرداری اخطارهایمان را داده ایم، نظارت بر حسن انجام کار مجری و مالک بر عهده مهندس ناظر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ریزش ساختمان ها بر اثر گودبرداری غیر اصولی تا مرتفع سازی های شبانه

از ریزش ساختمان ها بر اثر گودبرداری غیر اصولی تا مرتفع سازی های شبانه